Tisztelt Lakosság!
Ezúton tájékoztatom a Tisztelt lakosságot, hogy Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatalt fenntartó önkormányzatok a Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatalánál 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig) igazgatási szünetet rendeltek el.
A különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendelet értelmében: a Hivatal az igazgatási szünet időtartama alatt csak a halaszthatatlan közfeladatok folyamatos és zavartalan ellátását biztosítja, az ügyfélfogadás szünetel. Az anyakönyvi ügyekben kizárólag a születés és a haláleset anyakönyvezése történik telefonon előre egyeztetetett időpontban.
Telefonos elérhetőségek munkanapokon:
dr. Horváth Mihály Ferenc jegyző |
+36304494225 |
Nagyné Tóth Renáta aljegyző |
+36303947950 |
Amennyiben az intézkedésekkel kapcsolatosan bármilyen kérdésük, észrevételük van hivatali munkaidőben a 06-94/530-010-es központi telefonszámon vagy a jegyzo@szarvaskend.hu e-mailcímen tehetik meg.
Szíves megértésüket ezúton is köszönjük, kellemes ünnepeket és sikerekben gazdag boldog új esztendőt kívánunk.
Molnaszecsőd, 2022. november 30.
dr. Horváth Mihály Ferenc
jegyző